понеделник, 6 август 2012 г.

Тервел Пулев: Много съм благодарен за цялата подкрепа, която приемаме, не само аз, а и всички боксьори

Тервел Пулев: "Много съм благодарен за цялата подкрепа"
Минути след като спечели босковата среща с аржентинеца Йамил Пералта  в категория 91 кг., Тервел Пулев благодари за поздравите и споделя:

“Благодаря. Наистина, това е основното, все пак вземам първи медал за България! Това е най-важния акцент от всички – трудна игра, до последно аржентинеца не ме остави на мира, видяхте, че последните минути по-бяха критични, старши треньора ми подсказваше във всяка стъпка къде да мръдна, какво да направя за да разнообразим играта. В крайна сметка – успяхме! “
“Трябват много морални и волеви качества за да се издържи този трети рунд. С една минимална преднина да задържиш резултата, дори и да спечелим рунда с една точка.”

“Имах усещането, че ще спечеля, все пак в третия рунд той не ми вкара чисти удари. Блъскаше по ръкавиците, долу в трупа, нямаше чисти удари, които да му излезнат.”

Не мислим все още за големия фаворит. Мислим да се възстановим, да починем, има време и за този мач. Световен шампион – това достатъчно говори, говори много.”

“Действително, много съм благодарен за цялата подкрепа, която приемаме, не само аз, а и всички боксьори, видях и в интернет, и на телефона постоянно ни пращат SMS-и, звънят ни. Действително, хората ни подкрепят. Може би цялата тази енергия, която ни изпращат ни помага.”

Следващата среща на Тервел Пулев е на 10 август, с украинеца Олександър Юсук, който е световен шампион. Нека му пожелаем успех!


Източник: БНТ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Олимпийски игри 2012 в Лондон

Спортни новини